2013. március 17., vasárnap

1.RÉSZ: Kezdetek



Georgina Valley vagyok 22 éves orvostanhallgató. Már 17 éves korom óta (ekkor kerültek a srácok az Xfactorba) Directioner és még most is ugyan olyan mértékkel.Ők megtanították, hogy soha ne adjam fel az álmaimat, bár ez nem mindig sikerült. Hangmérnők és hangtechnikus szerettem volna lenni zenestúdióban, ugyanis imádom a zenét és sok hangszeren játszom, végül sebész leszek. A nyarat mindig Bécsben töltöm és ott dolgozok egy kórházban a barátnőmmel együtt, iskolaidőben pedig Budapesten tanulunk.

A mai nap is ugyanolyan átlagosan indult itt Bécsben: betegek, kis sérülések, baleset a belvárosban és egyebek. Eljött az ebédszünet, Niki a legjobb barátnőm és egyben munkatársam hívott ebédelni.A kórházi kávéházba mentünk, rendeltünk ebédet és beszélgettünk.
-Tudod mi van ma? – kérdezte két harapás között.
-Péntek?
-Azon kívül?
-Őőhm...
-Boldog 22. Születésnapot! – mondta majd átnyújtott egy borítékot.
-Várjunk....már tényleg 14-e van? – gondolkoztam hangosan, ugyanis tényleg fogalmam se volt arról,hogy ma van a születésnapom. – Jéé, tényleg! – mondtam miután megnéztem a mobilom. Elvettem a borítékot. – Mi van benne?
-Bontsd ki! – hát kibontottam – Jesszus Niki! Ezt nem kellett volna!
-De igen, megérdemled!
-És mikor megyek el és hol fogok aludni és...
-Nyugodj meg! – szakított félbe Niki – Szoba már le van foglalva, a repülőjegy oda-vissza megvan. Már csak szabadságot kell kivenned egy hétre, ugyanis egy hétre mész.
-Köszönöm szépen! – mondtam majd megöleltem őt. Nikivel egytem óta ismerjük egymást, mindketten kitünű tanulók vagyunk ezért is dolgozunk nyáron 4 hetet Bécsben.
-Várjunk!De ha én kiveszek egy hét szabit, akkor te hamarabb fejezed be a 4 hetet, mint én.
-Nyugi azt a hetet énis kiveszem...tudod Dave-vel megyünk kirándulni a szüleihez. – mondta. Igen, hát tudni illik, mi egy nagy lakásban a lakunk ketten itt Bécsben, ezt a szüleink vették közösen nekünk.
-Szóval a koncert két hét mulva lesz szombaton.
-Igen, de te már csak egy hetet dolgozol, aztán egy hét London, szombaton koncert, vasárnap délután pedig visszaút. – mondta.
A szülinapom is eltelt, a szüleim hívtak fel, elmeséltem nekik, hogy mit kaptam Nikitől és mondták, hogy közös ajándéknak szánták, megköszöntem nekik.
Ezután a napok csak úgy elszálltak a fejem felett és már csak azt vettem észre, hogy a repülőgépen ülök.


Hát, az első rész csak ilyen rövid lett, de remélem tetszett! Ha igen akk kommenteljetek és iratkozzatok fel! 
A Szerző :)

2 megjegyzés: