2013. március 18., hétfő

2.RÉSZ:A koncert



Leszállt a gép, elmentem a csomagomért és kint fogtam egy taxit ami elvitt a hotelba. Már késő este volt és én pedig hulla fáradt, szóval a szobára érve rögtön  aludni mentem.
Másnap felkeltem, felöltöztem, reggeli a hotelban aztán városnézés, vásárolgatás és  egyéb.Mindennap kb. így ment, aztán eljőtt szombat. Délután 3-ig sétálgattam a városba, aztán visszamentem a hotelszobába. Lezuhanyoztam, megmostam a hajam, megszárítotam és ezt vettem fel:

Amint kész lettem, mentem le és fogtam egy taxit. 15 perc alatt az arénánál voltam. Érdekes idő volt, este 6 óra és eszméletlenül meleg volt kint. Az arénában még alig volt ember, de nem zavartattam magam, rögtön a színpadhoz álltam.Hogy ne unatkozzak, elővettem a mobilomat, bedugtam a füleseket és One Direction dalokat hallgattam. Sokat néztem a színpad oldalsó részeit, hátha valakit meglátok. Ésigazam lett. Egyszer csak két szempár tünt fel a sötétből. Nemtudtam, ki lehet az, de megnyugtatott ahogy engem nézett, amjd eltünt.
6:45-kor abbahagytam a zenehallgatást, az aréna tele volt, alig vártam, hogy kezdödjön a koncert. A maradék 15 percben nagyon izgultam. A koncert fergeteges volt, a fiúk fantasztikusan énekeltek és hülyültek a színpadon. Épp a Kiss You-t énekelték, mikor Harry felénk nézett....bár nem hiszem hogy engem nézett volna....szerintem inkább azt a 18 éves kiscsajt aki mögöttem sikítozott. A koncertnak vége lett. Mivel VIP jegyem volt ezért volt szerencsém találkozni a fiúkkal. Már vagy fél órája vártam, hogy az én csoportom mehessen be, oda ahol a srácok voltak és mikor már épp becsuktam volna a szemem unalmamban, akkor szóltak, hogy az utolsó csoport, vagyis mi mehetünk.
Szóval lassan odamentünk az asztalhoz, én voltam az utolsó a sorban, Először Zayn, Liam, utánna Louis írt alá, majd a kedvenc tagomhoz Harry-hez értem.
-Szia! – köszönt mosolyogva, majd felnézett – Hogy hívnak? – ahogy felnézett mintha megbénult volna, csak mosolygott és a szemembe nézett én tuti hogy el voltam teljesen pirulva.
-Szia, Gina vagyok. – mondtam, ő még mindig bámult.
-Harry ne bámuld őt olyan feltűnően! – szólt rá Liam, majd Louis megrázta Harry vállát.
-Bocsi! – mondta Harry majd aláírta a képet amit adtam. – Tessék! – mondta majd visszaadta az aláírt képet. Majd továbbmentem Niall-hoz, aki szintén aláírta a képet amit neki adtam. Elköszöntem tőlük és kimentem a teremből. Kisétáltam az utcára, már sötét volt. Egy lámpa alatt kezdtem el nézegetni az aláírt képeket és egyiken megakadt a szemem: Harry-én. Megnéztem jobban és ez volt ráírva:
„Találkozzunk a Funky Buddha-ban ma este 10-kor!Harry x“
Hihetetlen! Harry találkozni akar velem...Nem is tudom hogy el menjek-e.....Na jó! Lehet, hogy életemben először és utoljára voltam a koncertjükön, szóval elmegyek. Fogtam egy taxit és 10 perc alatt a Funky Buddha-hoz értünk.
Bementem, leültem a bárpulthoz és kértem valami alkohol nélküli italt....nem akartam, hogy Harry ittasan lásson, hogyha netán találkozunk.

*Harry szemszöge*

Amint megláttam ezt a lányt, akinek már a nevét is tudom:Gina. Amint megláttam őt...azthiszem szerelmes lettem. Akartam vele még találkozni, szóval hagytam neki egy kis üzenetet a kép hátulján. Remélem el fogja olvasni és el is jön ma este a Funky Buddha-ba. Amint ő elment, mi is autóba ültünk és a szórakozóhelyre hajtottunk. Amikor bementünk rögtön megláttam őt.
-Srácok, mindjárt jövök. – mondtam.
-Oké, mi a szokásos helyünkön leszünk. – mondta Liam.
-Nőzni mész? – kérdezte nevetve Zayn.
-Valami olyasmi, de azthiszem komolyabb! – válaszoltam, majd odamentem a pulthoz.

*Gina szemszöge*

-Hello! – üdvözölt egy ismerős hang.
-Szia Harry! – mondtam, Harry leült a mellettem lévö bárszékre.
-Örülök, hogy eljöttél! – mondta.
-Hát, ugyse voltam még ezen a helyen, szóval jó ötletnek tünt. – mondtam, Harry közben rendelt magának italt. – Szóval miért szerettél volna találkozni velem?
-Jóötletnek tünt! – mondta és nagy mosoly ült ki az arcára. – Komolyra véve a témát megtetszettél! Már akkor amikor csak te álltál a színpad előtt. – az arcom lefagyott – Igen, én voltam az akivel két percen keresztül egymás szemébe bámultatok! És azért hívtalak ide, hogy jobban megismerjelek.
-Oké, hát mit szeretnél tudni? – kérdeztem.
-Mindent! – mondta, majd megkaptuk a két koktélt amit Harry rendelt magunknak.
-Hát, Budapesten születtem, ott tanulok orvosin, de nem az orvosi volt az álmom. Minden nyáron 4 hetet Bécs legjobb korházában dolgozok a barátnőmmel, most épp egy hetes szabadságon vagyok, amiből márcsak ez a nap és a vasárnap van hátra, viszont holnap délután utazok vissza.
-Waaao!  - mondta.
-És mi az álmod, ha nem az orvosi?
-Hangtechnikus szerettem volna lenni egy zenestúdióban.
-És miért nem lettél az?
- Nemtudom.
-Mióta vagy a rajongónk? – kérdezte kiváncsian.
- Amióta feltüntetek az X-factor-on.
-Húú...annak bizony már vagy 5 éve! Nincs kedved odajönni hozzánk?
-Hát...őhm...Miért is ne!
-Oké akkor menjünk! – épp megkaptuk a második kört az alkoholos koktéljainkbból, szóval elvettük azokat a pultról, Harry megfogta a kezem és elkezdett húzni maga utána  tömegben, míg nem megálltunk egy asztalnál.
-Srácok ő itt Gina, a lány a koncertről.
-Sziasztok! – köszöntem a többi fiúnak.
-Oké, szerintem minket ismersz, ő itt a barátnőm Danielle. – mondta Liam.
-Hello! – köszönt Danielle.
-Ő itt Perrie! – mondta Zayn.
-Ő pedig Eleanor! – mondta Louis.
-Őrülők, hogy megismertem mindenkit. – mondtam, majd leültünk Harry-vel a többiekhez. Egy darabig még beszélgettünk, ittuk sorra a koktélokat, majd én és Harry kivételével mindenki elment táncolni.
-Ketten maradtunk! – mondtam becsípve.Harry közelebb jött hozzám és a nyakamat kezdte el szenvedélyesen csókolgatni...

3 megjegyzés:

  1. Boriiii ! Megeszlek ! Következőőőt ! :*

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, bár had mondjak egy kis kritikát is: szerintem túl alap ahogy összejöttek/túl gyorsan összejöttek. De amúgy télleg tetszik :)

    VálaszTörlés