2013. március 20., szerda

3.RÉSZ: Furcsa reggel



Egy idegen helyen ébredtem, egy hatalmas ágyon..és csupasz meztelenül Kikeltem az ágyból és felvettem a ruháimat. Alig ugranak be emlékek. Kimentem a szobából és a lépcső felé vettem az irányt, majd a földszinten a konyhát kerestem.Közben a falon lévő képeket nézegettem: Harry és Louis, Harry és az anyukája....Úristen! Én lefeküdtem Harry Styles-szal! Ezzel csak egy baj van: az hogy nem akartam.... – gondolkoztam, miközben megtaláltam a konyhát is. Bementem, főztem magamnak egy kávét, amit egyébként utálok, de most úgy éreztem, szükségem van rá.Leültem a pulthoz és gondolkozni kezdtem.

*Visszaemlékezés*
-Ketten maradtunk! – mondtam becsípve.Harry közelebb jött hozzám és a nyakamat kezdte el szenvedélyesen csókolgatni.
-Én tudok olyan helyet ahol tovább lehetnénk kettesben! – mondta és éreztem, hogy vigyorog.
-De én....én....
-Akarlak! – mondta, majd száját enyémre tapasztotta, majd gyengéden megharpata az alsó ajkamat a bejutásért, amit meg is adtam neki. Nyelvünk a dominanciáért küzdött, ő nyert. Harry szenvedélyesen csókolt, egész testemmel remegtem annyira jó volt. 2-3 perc mulva Levegőhiány miatt szétváltunk.
-Kellesz nekem! – mondta szenvedélyesen.
- Te is nekem! – mondtam, mire ő megfogta a kezem, felállt és kivitt az épületből. Fogtunk egy taxit és elmentünk. 5 perc taxizás után kiszálltunk egy hatalmas háznál. Harry elővette a kulcsait, ekkor jöttem rá, hogy az ő házánál vagyunk. Amint kinyitotta az ajtót, vadul magához szorított és behuzott a házba, majd becsukta az ajtót, aminek aztán rögtön nekiszorított. Belemarkolt a fenekembe.
-Ugorj! – mondta én ígyis tettem, majd lábaimat dereka körül fontam össze. Felvitt az emeletre, majd bementünk egy szobába, ahol lágyan letett a földre, de mindvégig hevesen csókolt, majd hátranyúlt és lehúzta a ruhám cipzárját, a ruha rögtön le is pottyant rólam, Harry pedig csak perverz mosollyal nézte a testem fedetlen részeit.
-Gyönyörű vagy! – mondta, majd közelebb jöttés újra fel akart emelni, de én megfogtam a nadrágszíját és elkezdtem azt kibontani. Miután kész lettem, Harry-ről lepottyant a nadrágja, kilépett belőle. Ezután felemelt és learakott az ágyra.....

*Jelen*
Óh, tényleg lefeküdtem vele! De nem akartam....Nem csak egy egyéjszakás kaland akartam lenni számára....najó, igaz többse, csak meg akartam ismerni őt. Jól nézek ki...egyszer rúgok be, akkor is egy pasi ágyában kötök ki...Jólvan, tegyük hozzá, hogy nem akármilyen pasi ágyában.
Megittam a kávét, majd körbenéztem a házban, hátha megtalálom Harry-t....vagy egyáltalán valakit.....amit viszont találtam egy cédula volt: „Gina!Jó volt az este, szeretnék még veled találkozni! Szeretlek! Harry xxx“
Jesszus! Lehet, hogy Harry belémszeretett?..Áh nem, mindigis nagy nőcsábász volt, biztos nem...de ha mégis, akkor mit fogok tenni?.....Gondolataimból az ajtócsapódás keltett ki.
-Harry te vagy az? – kérdeztem, de valaki más jött be a nappaliba.
-Nem épp Harry. Te vagy Gina, ugye? – kérdezte, mire bólintottam. – Paul vagyok, a fiúk testőre. – nyújtotta a kezét és elfogadtam. – Harry szeretett volna még találkozni veled, de kellett menni a következő városba. Nagyon sajnálja, hogy nem lehet itt, ezért megkért engem, hogy maradjak itt amíg a gépre kell várnod és vigyázzak rád.
-Óh, ez kedves volt tőle...Hát én elkészültem, szóval most vissza kéne mennem a hotelba összerakodni.
- Oké, mehetünk. – mondta, majd kimentünk. Paul bezárta a házat, beültünk az autójába és visszavitt a hotelba. Összerakodtam mindennel és már fél 2 volt. Nem is csoda, hisz fél 12 volt, amikor felébredtem. Ezután Paul-lal elmentem ebédelni. Nem kérdezett semmit arról, hogy miért voltam Harry-nél vagy  ilyesmiket, de kibeszéltük az összes vicces hülye dolgot, amit a fíuk eddig csináltak. Paul adott egy névjegykártyát, megkért, hogy szóljak neki ha bármiben is tudna segíteni. Nemtudom mire gondolt a „bármi“ szó alatt, na de mindegy. Jólesett az ebéd. 
Ezután már épp annyi volt az idő, hogy mehettünk a reptérre.
A reptéren Paul elbúcsúzott tőlem és hozzátette, reméli, hogy újra találkozunk, mert kedves és rendes lány vagyok. Ezzel csak az a baj,hogy én nem érzem magam annak, a múlt éjjel után...

1 megjegyzés: