2013. március 24., vasárnap

4.RÉSZ: Emlékek



Hazaértem Londonból. Végre az ismerös ház, és a kutyám.....Várjunk, mi a fenét keres itt a kutyám?
-Szia kicsim! – Jött ki anya és apa konyhából.
-Hát ti mit kerestek itt? – kérdeztem teljesen meglepődve.
-Nem is örülsz nekünk? – kérdezte anya.
-De, csak teljesen megleptetek! – mondták, majd megöleltek. Éppenséggel rosszkor jöttek. Nincs nagyon kedvem elmesélni, hogy lefeküdtem egy énekessel és reggel az ő ágyában keltem fel.
- Milyen volt Londonban? – kérdezte apa, miközben leültünk  kanapéra.
-Hát nagyon szuper volt. Megnéztem az összes nevezetes helyszínt.
-És a koncert?
-Hihetetlen volt! A srácok nagyon jól énekeltek, hülyültek, egyszóval fantasztikus volt minden.
-És megtetszettél valamelyiknek? – kéredezte apa.
-Jajj apu!.....Hihetetlen vagy! Majd épp én fogok kelleni valamelyiknek is! – hehe, ekkorát még nem hazudtam! – Na de meddig maradtok?
-Hát most érkeztünk és csak holnapra vettünk ki szabadságot, ezért holnap megyünk vissza. – mondta anya. – A vendégszobában alszunk majd.A kutyádat, pedig itt hagyjuk neked.  – ránézett az órájára – Na, mi most megyünk is, ugyanis megbeszéltük apáddal, hogy elmegyünk a kedvenc bécsi éttermünkbe.
-Oké, sziasztok!
-Egyébként, Niki a szobájában van, szia! – mondta apa és ezután márcsak az ajtócsapodást hallotam.
-Niiikiiiii! – kiabáltam.
-Szziiiiaaaa! – rohant le az emeltről – Hát te már meg is jöttél????
-Igen. – mondtam, majd megöleltem.
-Na mesélj! Milyen volt a koncert.
-Oké, gyere üljünk le. – mondtam,majd leültünk a kanapéra.– Hát a koncert csodás volt, ugye első sorban álltam. Harry sokat nézett felém.
-Várjunk, ő aza fürtöske, ugye?
-Igen.
-És mi volt ez után?
- Hát...őhm.... – mondtam grimaszolva.
- Ugyan már, mi lehetett olyan nagyon durva hogy nem akarod elmondani? Max az hogy felszedett.
- Hát fel is szedett! - böktem ki végre.
-Nemááár! Komolyan? Te most csak viccelsz. – csodálkozott az én drága barátnőm.
-Nem, nem viccelek.
-És hogy történt ez az egész?
-Hát mikor  az én csoportom került sorra, bementünk a srácokhoz és elkezdték aláírni a képeket amiket adtam nekik, mikor Harry-hez értem, akkor ő felnézett, megkérdezte a nevem és szüntlenül bámult engem, míg Louis nem bőkte őt vállon. Mikor kint voltam a stadion előtt, akkor megnéztem a képeket és Harry hagyott egy üzenetet, miszerint menjek a Funky Buddha-ba és el is mentem. Bent leültem a pulthoz és direkt alkohol nélküli iatalt kértem. Pár perc mulva Harry is megjelent. Beszélgettünk, majd megkerestük a srácokat, de ekkor már nyomattuk magunkba az alkoholt.A végére mi ketten ugy berúgtunk, hogy mikor a többiek otthagytak minket, Harry elkezdte szenvedélyesen csókolgatni a nyakamat, majd áttért az ajkaimra és végül az ő lakásán kötöttünk ki.
- És tovább?
-Mi tovább?
-Hát a mi történt éjjel?
-Ja hogy te a piroskarikás részeket is akarod tudni! Hát felvitt a szobájára, levette rólam a ruhámat, én kibontottam a nadrágszíjját.....és mikor már mindketten pucérak  voltunk elcsattant egy vicc.
-Mi volt az?
- Hát szimplán a fülembe súgta hogy „a kicsi Harry ki van rád éhezve!“. Na én ezem meghaltam.
-Woa...hát nekem is kéne már egy ilyen éjszaka!
-Neked pasid van. És egyébként tök szarul érzem magam az miatt, amit tettem. Nem lett volna szabad elmennem a Funky Buddha-ba.
-Héj, lefeküdtél egy jó pasival! Utoljára 19 évesen szeretkeztél, bár akkor is egy idiótával, szóval ne bánd ezt.
-Oké. De van még valami.
-Mi?
-Másnap, Harry hagyott nekem egy üzenetet, ami szerint jó volt az éjszaka, szeretne még velem találkozni és szeret.
-Na ez jó, a végén még Harry Styles a pasid lesz.
-Na, aha, jóvicc.... – mondtam.


2 megjegyzés:

  1. Szia! Imádom a blogodat! Ez a rész is nagyszerű lett! Kövit hamar!!
    Puszii:Ági

    VálaszTörlés
  2. Beszartam a "kis Harry-s" részen :D

    VálaszTörlés