2013. április 2., kedd

10.RÉSZ: A nagy találkozás



Sziasztok! Meghoztam az új részt, hosszúra sikeredett :) Nagyon szépen köszönöm a 2-3 feliratkozót és a kommenteket, csak így tovább!:D Jó olvasást, remélem tetszeni fog!
A Szerző

*Gina szemszöge*
Pontosan egy hónap telt el azóta, hogy Paul májusban meglátogatott minket.Teljesen boldog volt, mikor újra meglátta a kis Noah-t. Két napja csináltam meg az utolsó vizsgáimat, idén csak 2-szer 2 hétig kell praxolnom az anyaságom miatt, de azt is átszerveztem Londonba.
Reggel korán keltem, ugyanis tudtam, hogy Paul a kora reggeli géppel jön és utánna a nyolcórásival megyünk Londonba. Elbúcsúztam a szüleimtől, fél 8-kor kint voltunk a reptéren, találkoztunk Paul-lal, aki rögtön kérte, hogy adjam Noah-t a kezébe, így is tettem, majd mentünk és felszálltunk a repülőgépre.Másfél óra múlva Londonban voltunk. A parkolóban Paul egy nagy fekete autóhoz vitt minket, beszálltunk és mentünk....hát, nemtudom hová.
-Paul, hova megyünk? – kérdeztem.
-Harry-hez.Ott lesz mindenki...mármint Harry és a másik négy fiú.
-Huuuu...-sóhajtottam.
-Ne aggódj. Eleinte biztos rosszul fogja kezelni, de rá fog jönni, hogy jó dolog történt vele.
-Már most félek, hogy el fogja tőlem venni Noah-t.
-Mondcsak, ilyennek ismerted meg őt, mikor a rajongójuk lettél?
-Nem....
-Hát akkor! – mondta. Alig 15 perc alatt Harry házánál voltunk.
-Újra itt! – mondtam a ház előtt, ahogy megérkeztünk a házhoz.
-Igen, de ez nem Harry háza....ez mindük háza. Itt mindenkinek van egy szoba....még nekem is! – tette hozzá nevetve Paul.

*Harry szemszöge*
-Mi a fenét akarhat Paul tőlünk? – idegeskedve járkáltam jobbról balra a nappaliban, a fiúk pedig csak ültek egy helyben a kanapén.
-Nyugi már tesó! Biztos valami laza dolgot akar mondani nekünk...talán szabadot kapunk és hazamehetünk! – mondta Zayn.
-Srácok! Itt vagyok! – hallottam Paul hangját az előszobából.
-Nappaliban vagyunk! – kiáltott Niall.
-Sziasztok! –köszönt Paul.
-Szia – köszöntünk vissza.
-Nos mit akarátál közölni velünk? – kérdeztem idegesen.

*Paul szemszöge*
-Srácok! Itt vagyok! –Kiáltottam az előszobából.
-Nappaliban vagyunk! – kiáltott Niall.
-Sziasztok! –köszöntem a srácoknak. A fiúk arca idegesnek tűnt, de legfőképp Harry-é.
-Szia – köszöntek vissza.
-Nos mit akarátál közölni velünk? – kérdezte idegesen Harry.
-Hát ülj le, mert ez legfőképp neked szól Harry! – le is ült. – Elsősorban, fiúk, amint elmondtam a  dolgokat elmehettek, de Harry marad. Szóval az a nagy hír, hogy Harry-nek van egy kisfia! – ahogy ezt kimondtama fiúk teljesen lefagytak.
-De mégis hogyan? – kérdezte Liam.
- Harry, emlékszel még Gina-ra?
-Igen. Csak azt ne mond hogy....
-De mondom. Ezért utaztam el minden hónapban egyszer, hogy meséljek mi van veletek és hogy tudjam mi van vele.
-És akkor a szülés amin voltál.... – kezdte Niall.
-Igen, az az ő szülése volt és a te fiad születése Harry. – Harry lefagyott mint egy rossz számítógép. Nem tudta elhinni, hogy tényleg ezt mondtam....gondolkozott, az arcán néha egy kis mosoly, máskor viszont fájdalom volt fellelhető.
-Harry?...Harry?
-Igen.
-Jólvagy? – kérdezte Louis.
-Igen, csak kicsit elcsodálkoztam.....hisz apa vagyok! – óriási mosoly derül Harry arcára és ugrálni kezdetk örömükben a kanapén, a srácok is nagyon  örültek Harry-vel együtt.Küldtem is gyors egy sms-t Gina-nak, aki kint ült Noah-val az autóban, hogy jöjjön be, két perc múlva lépteket hallottam, de nem csak én.
-Paul, valaki van itt rajtunk kívül. – mondta ijedten Zayn.
-Perszehogy van! Gina, ne félj!
-De félek!
-Nincs mitől! Gyere nyugodtan. – ahogy ezt kimondtam Harry felpattant a kanapéról és csak ugy csillogtak a szemei, alig várta, hogy Gina-t és a kisfiát láthassa. Majd végül Gina belépett a kisfiával a kezében.
-Na...őhm...khm...fiúk szerintem mi menjünk! – mondta Liam, a többiek helyeseltek és elmentek.
-Szia! – lépett oda Harry Gina-hoz. Harry teljesen el volt varázsolodva, hisz Gina gyönyörü és Noah is egy édes kisbaba.
-Szia! – mondta Gina.
-Én nem is zavarok tovább! – mondtam, majd kimentem a nappaliból.

*Gina szemszöge*
Alig 10 percet ültem kint Paul nélkül az autóba, mikor kaptam tőle egy sms-t, hogy nyugodtan menjek be, így is tettem. Bent hangokat hallotam, szóval a hang irányába vettem az utat.
-Paul, valaki van itt rajtunk kívül. – mondta Zayn.
-Perszehogy van! Gina, ne félj! – szólt nekem Paul.
-De félek! – válaszoltam.
-Nincs mitől! Gyere nyugodtan. – Hát, akkor mi mást tehetnék....haza nem mehetek, szóval bemegyek. Be is mentem.  A srácok tekintete lefagyott...csodálkoztak, de nagyon. Harry pedig csak állt ott, szemei csillogtak, ez gondolom jó jel.
-Na...őhm...khm...fiúk szerintem mi menjünk! – mondta Liam, a többiek helyeseltek és elmentek, közben Harry közelebb jött hozzám, éreztem a szívem gyorsabban dobog és Noah is apukáját kezdte el fürkészni.
-Szia! – köszönt Harry. Teljesen el volt varázsolodva.
-Szia! – köszöntem énis.
-Én nem is zavarok tovább! – mondta Paul, majd kiment a nappaliból.
-Nincs kedved leülni? – kérdezte.
-De. – szóval helyetfoglaltunk nem túl messze nem is túl közel egymáshoz a kanapén, Noah-t pedig továbbra is a karomban tarottam és ő még mindig az apukáját nézte csillogó zöld szemeivel, pont olyanok mint Harry szemei.
-Óh, uh....nem is tudom mit mondjak!  - mondta mosolyogva Harry.
-Talán meséljek neked róla? – kérdeztem.
-Aha.
-Hát ő, a kisfiad, bár ezt már tudod. Március 17-én született, 53 cm és 3300 gram volt. A neve pedig elég hosszú lett….Harry Jacob Noah Valley, az anyukája, vagyis én utánnam kapta a vezetéknevét. Megkeresztelve nincs, gondoltam azzal várok, hogy megbeszéljem veled. Jól alszik….alig kel fel éjjelente, imád fürödni és sokat rugdalódzik és mosolyog, olyankor viszont nagyon édes. Néha kis hercegemnek hívom, de nemtudom miért….talán mert az anyukája vagyok. Nem tudok vele sokat lenni a tanulmányaim miatt, és még most is 2-szer két hetet kell dolgoznom.
-De hát akkor költözz ide. – vágott a szavamba Harry.
-De miért?
-Hogy a fiammal lehessek! Legalább nyárra.
-Hát nyárral kapcsolatban nagy szerencséd van, ugyanis Londonba rakattam át a praxolási időmet, és elfogadták, szóval egész nyáron itt leszünk Noah-val.
-Ennek örülök.Uh, most jövök rá, milyen szép neve van….Harry Jacob Noah Valley.
-Na hogy alakulnak a dolgok? – jött vissza Paul.
-Minden rendben! – mondta Harry.
-Na akkor már csak a szállásról kell döntenünk! Szóval én úgy gondoltam, hogy Gina és Noah itt maradnak a házban még egy ideig.
-De akkor kell vennünk babaágyat meg ilyesmit! – mondta aggodalmasan Harry.
-Igen, kell és én már meg is vettem! – mondta Paul.- Tegnap este még össze is raktam Harry szobája mellett lévő szobában, szóval az lesz a tiétek. Vettem oda minden más kütyüt, remélem fog tetszeni.
-Biztos tökéletes lesz. – mondtam.
-Na aztán tessék majd a fiúknak is megmutatni a kislegényt. – mondta Paul.
-És a média?  - kérdezte Harry.
-Nekik bemesélünk valami sztorit…..igen tudom, ez szemétség, hisz 5 évig nem csináltunk ilyet, de most muszáj lesz, ha nem akarjuk azt, hogy Gina komoly fenyegetéseket kapjon és a média meg azon csámcsogjon hogy „Harry Styles-nak szerelemgyereke született”!
-Oké. – mondtuk egyszerre Harry-vel.
-Harry kapsz egy egész hét szabadot, hogy velük lehess és remélem arra az időre is költözöl!
-Hát persze! Már megyek is haza a dolgaimért! – mondta, felpattant a kanapéról és elviharzott.
-Nos, szerintem elég jól fogadta. – mondta Paul.
-Szerintem is.
-Szeretnél többet tőle mint egy gyerek?
-Hát…izé…tudod nem akarom őt beleerőltetni egy kapcsolatba, főleg nem egy házasságba. Harry édes aranyos fiú, tetszik nekem, de ha ő nem akar többet akkor én nem fogom erőltetni…és hozzáteszem alig ismerjük egymást. – adtam választ Paul kérdésére.
-Oké, megyek kirakodok a cuccokkal és még csak segíteni se próbálj! – mondta Paul szigorú tekintettel.
-Oké nagypapa! – mondtam.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Mikor lesz a kövi? Minél hamarabb!

    VálaszTörlés
  2. Akarok új rész !!!!!!!!!!! Amúgy nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. ma jön az új rész!...fél óra mulva :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is elérkeztem végre a blogodhoz :) Nagyon jól írsz és a történeted is nagyon érdekes, illetve figyelem felhívó... Legjobb szó talán erre a tökéletes :) Csak így tovább, és gyorsan következőt ;) ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia! Köszi szépen :) Hát remélem hamarosan meglesznek az új részek, csak most kicsit elszállt az ihlet mindkét blogomnál....:/....de remélem h ma mindkettőbe tudok hozni újabb részt!

    VálaszTörlés