2013. április 7., vasárnap

11.RÉSZ: Jó apuka



Sziasztok! Itt az uj rész és mivel ma van a szülinapom, ezért ma hozok még egyet! Légyszi, légyszi KOMMENTELJETEK! Jó olvasást!

A Szerzö :)

Miután Paul segített kirakodni a szekrényekbe meg minden mással, akkor kezdett el Noah sírni és pontosan 10 másodperccel ez után (számoltam ám xD) jött be Harry a szobába, csak mi hárman voltunk ott Harry, Noah és én.
-Jajj, sír az én kis fiam! – jött be Harry gyors az ajtón mosolyogva. – Had altassam el!
-Oké, de egyébként éhes... – mondtam.
-Nembaj, megetetem, ha adsz..őhm...tudod, tejet...
-Oké. – mondtam, majd átadtam Noah-t az apukájának. Harry szemei csillogtak és amint Noah megpillantotta apukáját a sírás kezdett halkulni. Harry arcára mégnagyobb mosoly ült ki. Énis boldog voltam, hogy Harry már most ennyire szereti Noah-t, mosolyogtam.  –Őhm....elmegyek tejet melegíteni.
-Oké. – mondta Harry. – Kimentem a szobából és hallottam ahogy Harry elkezd gügyögni Noah-nak. Amikor jöttem vissza a meleg tejjel a szobába, akkor Harry beszélt Noah-nak. Megálltam az ajtó mellett és hallgatóztam, ami egyébként nem szokásom:
-Nagyon szeretem az anyukádat Jacob. Olyan gyönyörü, kitartó és gondoskodó...Ne nézz rám így kishaver! Az édesanyád tényleg gyönyörü....még mindig emlékszem arra, amikor megláttam őt és az estére amikor te fogantál...uhh, talán ezt nem kellett volna elmondanom neked! – mondta a végét elnevetve, majd bementem a szobába.
-Na, megismerkedtetek? – kérdeztem, majd leültem Harry mellé az ágyra odadtam neki az üvegcsét.
-Jól csinálom? – kérdezt etetés közben.
-Igen, nagyon ügyes apuka leszel!
-Köszi! – mondta, majd tekintetét rám szegezte és mosolygott majd újra Noah-t nézte.
- Boldognak tünsz.
-Az is vagyok! Mindig is szerettem volna családot és mostmár van. Ráadásul én vagyok az első a bandából, akinek gyermeke született. – mondta. Noah lassan jóllakott és e lis aludt apukája karjai között. Harry letette őt a babaágyba aludni, én mindvégig ott voltam mellette, nem felügyelni akartam őt, csak velelenni. Ezután kimentünk a konyhába beszélgetni, Harry főzött vacsit, vacsora közben beszélgettünk, de ám olyan sokat, hogy 10 óra volt, mikor észrevettük magunkat. Harry felajánlotta, hogy elmosogat én pedig mentem zuhanyozni és pizsamába öltöztem. Megnéztem még kis Harry-t, békésen aludt. Nyomtam egy puszit a homlokára, majd énis aludni mentem.

3 megjegyzés:

  1. Először is Boldog Szülinapot! Másodszor meg nagyon jó lett ez a rész is. Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen mindkettőtöknek :)

    VálaszTörlés