2013. április 7., vasárnap

12.RÉSZ: Keresztelő?



Másnap arra ébredtem, hogy Harry a babágynál áll.Csendben kikeltem az ágyból és odamentem hozzá, megfogtama vállát.
-Jó reggelt Harry!
-Neked is Gina!...Nem bírtam ki addíg amíg felkelsz, szóval.... – tudom mit akart mondani.
-Oké, semmi baj. – mondtam. Noah ép kezdte kinyitni szemét és rugdalódzni kezdett, mintha nyújtózkodna és ásított is egy nagyot.
-Szia kishaver! – köszönt neki Harry nagy mosollyal, majd megfogta Noah aprócska kezét.
-Szia kis hercegem! – köszöntem énis a pici fiamnak.
-Megyek melegítek tejet.
-Oké, megyünk mi is! – mondtam, majd felvettem a kisfiamat és kimentünk mindhárman a konyhába. Harry megmelegítette a tejet, majd leültünk a kanapéra a nappaliban és miközben én etettem Noah-t elkezdtünk beszélgetni.
-Őhm...mit szólnál, ha megkeresztelnénk a kicsit? – kérdezta Harry.
-Rendben, de valahogy úgy kéne, hogy ne tudódjon ki.
-Aha. Kit szeretnél keresztszülőnek?
-Hát nekem van egy barátnőm és arra gondoltam, hogy ő lehetne a keresztanyuka.
-Oké. – mondta mosolyogva. – Keresztapát nemtudok választani, mert a fiúk közül nehéz választani – mondta elgörbült szájjal.
-És ha mind a keresztapukái lennének?
-Hmm...nem rossz ötlet! Megbeszélve! Már csak el kéne vállalniuk!
-Akkor szerintem itt az idő, hogy áthívd őket hozzánk....mármint ide.
-Oké! – mondta, adot egy puszit a homlokomra, ami eléggé meglepett, majd ment és hívta a fiúkat, 2 perc mulva vissza is jött.
-Nos, azt mondták, hogy átjönnek ebédre meg ittmaradnak utánna.
-Oké. Akkor megyek tisztábateszem Naoh-t, aztán főzök valamit.
-Mitszólnál, ha együtt föznénk? – kérdezte.
-Hát...legyen. – mondtam. Felmentem az emeletre, tisztábatettem Noah-t, ráadtam egy másik kezeslábast, ezután valami laza otthoni nadrágot és rövidújjút vettem fel, hajam összefogtam gumiba. Ezután lementem Noah-val a földszintre, őt Letettem a ottani babaágyba majd a konyhába mentem ahol Harry már nekiállt a főzésnek. Nagyon szexi volt, ahogy ott állt a kötényben én pedig csak bámultam őt.
-Ginaaa?
-Ja, igen? – szóltam még mindig elbambulva.
-Tetszik amit látsz?
-Aha. – mondta ő pedig nevetett. – Jajj, bocs, mit kérdeztél?
-Azt hogy tetszik-e amit látsz?
-Magadra gondolsz?
-Hát mivel a szemed épp rajtam legelteted...
-Hát, őhm...rosszul látod....én épp az előtted lévő virágokat nézegetem. – mondtam majd a vázára mutattam, amibe virágok voltak.
-Na, aha, persze. – mondta Harry.
-Légy csöndbe és főzz!
-Csak ha kapok egy puszit. – mondta, majd hosszan rámnézett én pedig elpirultam, rá se mertem nézni Harry-re. – Szóval? – erre fogtam magam, felálltam a székről, odamnetem hozzá és megpusziltam.
-Elégedett Mr. Styles?
-Aha.Segítesz? – kérdezte.
-Aha.  Mit főzünk?
-Hát...konkrétan pesztót csinálunk friss alapanyagokból.
-Ah, olasz kaja...imádom. Még valamitt fogsz készíteni?
-Hát mivel Niall sokat eszik ezért gondoltam csinálhatnánk ránott sajtos és hasáburgonyát, mit szólsz?
-Oké akk azt majd csinálom én. De kell egy kis zene, persze csak halkan. – mondtam, majd betettem a mobilomról a Kiss You-t és Harry-vel főzés közben énekeltünk. Szép lassan minden kaja kész lett. Épp raktam volna el a lisztet, de Harry belenyúlt és arcon dobott egy maréknyival.Én csak álltam ott és néztem ahogy röhög. Hát  megfogtam egy tojást és összetörtem a fején.Erre fel ő öntött pohárba vizet, majd a melleimre öntötte én pedig ketchupot öntöttem a gatyájának ARRA a részére, amit ő csodálkozva nézett végig.
-Naaa megálljcsak! – erre elkezdtem futni.
-Ne Harry! Hagyj! – sikítottam, de Harry elkapott.
-Fogsz mégegyszer ketchupot önteni a nadrágomra?!  - mondta miközbe a csikizte a derekam.
-Neem, kérlek hagyj békén! – mondtam nevetve, majd Harry hirtelen szembefordított magával.
-Szóval nem fogsz? – kérdezte lihegve, miközben mélyen a szemembe nézett.Nem szóltam semmit, énis csak a levegőt kapkodtam....Harry pedig csak egyre közelebb húzott magához és arca se volt már messze az enyémtől....

3 megjegyzés:

  1. Ezt a részt egyszerűen imádom! Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogod ! Ismét nagyon jó lett ez a rész is! Minél hamarabb a kövit!:)

    VálaszTörlés