2013. április 8., hétfő

13.RÉSZ: Vonzalom



-Fogsz mégegyszer ketchupot önteni a nadrágomra?!  - mondta miközben a csikizte a derekam.
-Neem, kérlek hagyj békén! – mondtam nevetve, majd Harry hirtelen szembefordított magával.
-Szóval nem fogsz? – kérdezte lihegve, miközben mélyen a szemembe nézett.Nem szóltam semmit, énis csak a levegőt kapkodtam....Harry pedig csak egyre közelebb húzott magához és arca se volt már messze az enyémtől....de észen kellett lennem, nem hagyhattam hogy mégegyszer megtörténjen az ami hónapokkal ez előtt.
-Harry ne...kérlek! – mondtam halkan.
-Miért?
-Mert nem is ismersz!
-Elég nekem az, hogy van egy fiam tőled!
-Kérlek még ne! – mondtam, majd kibontakoztam karjaiból. Igazság szerint nagyon szerettem volna azt a csókot, csak félek még.
-Oké, ahogy gondolod. – mondta.
-Óh, nézd, mindjárt dél! A fiúk mindjárt itt lesznek, megyek átöltözöm. – mondtam és felfutottam, de annyira rosszuléreztem magam az előbbiek miatt, hogy az emeleten majdnem visszafordultam és Harry jutott az eszembe, majd erötvettem magamon és befutottam a szobámba. Ezt a ruhát vettem fel egy fekete színü Converse cipővel. 
Igen, tudom nem nagyon passzol a kettő, de ez vagyok én.Persze magassarkút is hordok, de tudom, hogy biztos sokat kell rohangálnom majd.
Ezután lementem a nappaliba és a babaringatóhoz mentem, Harry is épp lejött.Zakó volt rajta egy fehér hosszú ujjó vékony trikó, fekete csőnaci és a szokásos cuki cipője. Odajött hozzám, majd a kisfiunkat kezdte csodálni, ahogy lassan kezdi kinyitni szemeit és pontosan ekkor csöngettek.
-Megyek, kinyitom! – mondta Harry – Biztos a fiúk azok. – Két perc múlva hallottam a fiúk hangját, hogy alig várják, hogy találkozzanak Noah-val. Izgatottan rohantak be mind az öten a nappaliba, de akkor már Noah a kezemben volt.
-Sziasztok! – köszöntem.
-Szia Gina! – köszönt egyszerre a 4 keresztapajelölt, közben odadtam Harry kezébe Noah-t, a fiúk pedig körégyültek.
-Hát fiúk, ő a fiam, Harry Jacob Noah Valley....és majd Styles. – mondta Harry büszkén.
-Ejha, de hosszú neve lett! – mondta Liam.
-Igen, tudom, de majd elmesélem miért. – mondtam ezután elmentem megterítettem közben pedig hallgattam milyen lelkesen beszél Harry Noah-ról és az apaságról.Hallottam, hogy mindenki kezében volt a pici baba és hogy már most imádják őt, attól függetlenül, hogy nem hercegnő, hanem herceg. J
-Fiúk...ebéd! – kiáltottam nekik, ők pedig jöttek is, a fura csak az volt, hogy Harry hozta Noah-t is.
-Őhm, ezt mégis hogy gondolod? – kérdeztem.
-Csak szeretném ha megkóstolná az olasz kaját!
-De neki még nincsenek fogai!
-Megrágom neki! Vagy áh van jobb ötletem: hozd a turmixgépet! – mondta őrült tudós arckifejezéssel és leült az asztalhoz.
-Jó, szerintem, most elveszem tőled Noah-t, mert már teljesen az ujja köré tekert téged!  - mondtam, odahajoltam és elvettem Harry kezéből Noah-t..vagyis csak el akartam volna venni, de nem engedte.
-Csak ha kapok puszit! – mondta felémfordulva, közelebb tolta arcát enyémhez, elmosolyodott és becsukta szemét...tiszta cupcake volt!
-Már megint?! Ah, legyen! – forgattam szemeim, majd megpusziltam, és ő elengedte Noah-t .Ahogy kiegyenesedtem láttam, hogya fiúk végignéztek ezt a kis jelenetet és célzó tekintettel kajánul vigyorogva néztek rám, mire én elpirultam.
-Neeee! Na neeee! Ne gondoljatok semmi rosszra! Nincs közöttünk semmi!
-Csak van egy kisfiatok! – mondta Louis.
-Oké, én most leteszem Noah-t pihenni, mert ha ezt a beszélgetést folytatnánk, akkor nagyon kényelmetlen lenne számomra! – mondtam irónikusan.Kimentem a nappaliba és visszatettem Noah-t a babaringatóba, majd újra az ebédlő felé vettem az irányt, ahol  már mindenki szedte magának az ételt.
-Látom éhesek vagytok!
-Talált! – mondta Niall, miközben leültem Harry mellé, aki viszont asztalfőnél ült.
-Oké, akkor jóétvágyat mindenkinek! – mondtam.
-Neked is! – mondták a fiúk és nekiláttunk az ebédnek. 10 perc múlva viszont megtörtük a csendet.
-Szóval Harry milyen apukának lenni? – kérdezte Zayn.
-Nagyon jó, főleg ha egy ilyen fantasztikus nő van az ember mellett mint Gina! – mondta és rámnézett én pedig éreztem, hogy elpirulok. Harry mintha meg akarna szerezni, harcol értem, lehet hogy többet érez irántam, mint ahogy én azt gondolom? Hisz nem nagyon akar felhagyni az udvarlással.
-Hát egy ilyen apuka mellett mint te, nem nehéz fantasztikusnak lenni!  - mondtam. -Ja, amúgy gondolom nemtudjátok miért letetek ide hívva?  -kérdeztem.
-Nem. – mondta Liam.
-Hát az az igazság, hogy szeretnénk megkérni titeket, hogy legyetek Noah keresztapukái! – bökte ki Harry.
-Mind? – kérdezte Niall.
-Aha, mind. – a fiúk egymást nézegették fél percig, majd kibökték, hogy igen.
-Hát, ennek nagyon örülünk! – mondta Harry. Ebéd után a fiúk Noah-val játszottak, amin teljesen szétröhögtem magam, meg is etették őt, Zayn megbüfiztette, persze  Harry is és én is szóltunk neki, hogy tegyen a saját vállára törölközöt, de nem fogadott szót, aminek meg is lett az eredménye...ezért Harry adott Zayn-nek kölcsönbe tiszta pulcsit. Ezután még pelust is cseréltek csoportosan, mindenki csinált valamit.Ezután leültek és megnézték a Toy Story első részét. Mese után Liam megígérte, hogy majd kettesbe Noah-val megnézik a másik két rész is. Azt mondanom se kell, hogy Noah mindvégig Harry melkasán feküdt háttal. Amin csodálkoztam, az csak az volt, hogy nem aludt el.
A fiúk 5 órakor hazamentek és hármasban maradtunk. Harry hasán még ottvan Noah, de mostmár Noah is hason fekszik és apukáját bámulja nagy zöld szemeivel.
-Elfáradtál? – kérdeztem.
-Egy kicsit, de örülök, hogy a fiúk végre megismerték a kisfiamat. – mondta miközben Noah-t tapogatta. – Olyan kis formás  fiam van. – mondta mosolyogva.
-Olyan mint az apukája... – motyogtam az orrom alatt.
-Tessék?
-Nem mondtam semmit. – próbáltam  menteni a menthetőt, de már nem lehetett. Harry felállt Noah-val a kezében, leült mellém és közel hajolt az arcomhoz. Éreztem, hogy a szívem kezd hevesebben verni, főleg akkor mikor már forró lehelletét a nyakamnál éreztem.
-Tudom jól mit mondtál!....És nyugodj meg....én se felejtettem el a te formáidat! – mondta perverz vigyorral az arcán, majd eltávolodott tőlem, felállt és elment Noah-val együtt.Éreztem, ahogy kezdek lenyugodni a történtek után. Felmentem a szomámba, lezuhanyoztam, de a pizsamámat az ágyamban hagytam. Gondoltam mivel csak ketten vagyunk  a házban, nyugodtan kimehetek meztelenül is a szobámba.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁH! Harry! – bújtam gyors az ablaknál lévő függöny mögé – Mit keresel itt?
-Csak gondoltam, megkérdezem, hogy megfürdetjük-e Noah-t?
-Igen, ez egyértelmü.
-Mond csak, nincs kedved kijönni a függöny mögül? – kérdezte perverz mosollyal.
-Majd akkor, ha kimentél a szobából! És várjunk csak! Egyedül hagytad a fiunkat? Tünj vissza azon nyomban oda ahol ő van és vigyázz rá! – mondtam és Harry csak nevetett, nemtudtam miért, de aztán rájöttem: Miközben beszéltem hozzá, elengedtem a függönyt és így Harry látta a csupasz testem... – A fenébe! Harry Styles, menj és vigyázz a fiunkra! – ezzel fogta magát és kiment a szobámból.
Miután biztos voltam abban, hogy Harry már elment, kibújtam a függöny mögül és felvettem a pizsamámat, majd leültem az ágyra és gondolkoztam. Eszebejutott az amikor Harry-vel először találkoztam, aztán a Funky Buddha-ban a kis szórakozásunk, az egész éjjel, a sok sok piszkos, perverz dolog amit mondott, a 9 hónap terhesség, a szülés és az  az érzés mikor újra megláttam őt. Szeretem őt,rájöttem. Nem tudom miért, de szeretem őt!
-Gina jössz már? – hallottam, ahogy kiabál nekem, szóval átmentem hozzá, az ő fürdőszobájába.
-Itt vagyok. – szóval elkezdtük fürdetni Noah-t, aki szemmel láthatóan nagyon élvezte a pancsolást. Pár perc múlva Harry megszólalt
-Amúgy nem kell előttem szégyenkezned....  –mondta, bár nem tudtam mire érti. – Tudod, jó tested van és amit lent mondtam a nappaliban azt komolyan gondoltam.  – közben kivette Noah-t a kádból én pedig becsomagoltam őt a törölközőbe.
-Köszönöm.
Ezután átmentünk az én szobámba és bepelusoztuk Noah-t, ráadtuk a kezeslábast és letettük őt aludni.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó és vicces rész lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, szerdán új rész :D

    VálaszTörlés
  3. En most kezdtem el olvasni a sztorit es mit ne mondjak nagyon tetszik!! *-* Tetszik hogy milyen vicces mikozben komoly is egyben :)) Siess a kovivel!! Xx RR

    VálaszTörlés
  4. Rebeka nagyon köszi, és ígérem ma este pontban 7kor hozoma részt :D

    VálaszTörlés