2013. április 11., csütörtök

14.RÉSZ: Hárman :)



 Sziasztok! Megint késéssel, de itt az új rész és ma még hozok egyet! Jó olvasást, légyszilégyszilégyszi KOMMENTELJETEK! :)

A Szerző :)

 Este Harry-vel nassoltunk a konyhában, már vagy 10 óra lehetett, mikor teljesen televoltam kajával. Ha nem hízok ezek után 5 kilót, akkor semennyit se. Elbúcsúztam Harry-től és elvonultam, aludni készültem, de Noah felébredt és sírni kezdett olyan hangosan, hogy azt hittem megsüketülők. Mikor megnéztem, hogy mi lehet a baja, semmit ne találtam és ekkor bejött a szobába Harry is és megkérdezte hogy mi lehet a baj.
-Nem tudom Harry, fogalmam sincs!  - mondtam aggódva – Nemrég evett, megbüfiztettük és peluscsere is volt....Rossz anya vagyok!
-Nem vagy rossz anya, csak szimplán neked is, úgy mint nekem, Noah az első gyerek.Nyugodj meg, add oda, megpróbálom elaltatni. – kezébe adtam Noah-t, de mégis ugyanúgy sírt. Harry lefeküdt vele az ágyra és énekelni kezdte a Little Things-t. Noah sírása halkulni kezdett. Gondoltam  magukra hagyom a fiúkat, szóval kimentem a szobából, de ekkor Noah újra sírni kezdett.
-Gina gyere vissza! – hagyta abba Harry az éneklést és utánnam kiabált. Benéztrm a szobába, csak Harry csillogó szemeit láttam, ahogy rámnézett. – Kérlek!
-Jólvan! – fogtam magam és visszamentem, érdekes módon Noah újra elhalkult.
-Gyere, feküdj ide mellém! – mondta, úgyis tettem, bár féltem. Vállamnál átkarolt, fejem a vállához tettem, másik kezével a kisfiunk hátát simogatta. Teste meleg volt és megnyugodtam karjaiban és Noah se sírt már. Kis hüvelykújja szájában volt, szemecskéi behunyva. Mintha direkt azt akarná, hogy mindketten itt legyünk vele. Harry újból énekelni kezdett. Behunytam a szemem és elaludtam.
Reggel fájó nyakkal ébredtem. Be voltam takarva, ami fura volt. Harry még mindig aludt Noah-val a mellkasán. Mindkettejük arca nyugodt volt és boldog, Noah még mosolygott is. Kiszabadítottam magam Harry hatalmas keze alól, majd a konyhába mentem, ahol kakaót és palacsintát készítettem. Mikor épp enni kezdtem volna Harry jelent meg a konyhában.
-Jó reggelt! – köszönt, majd puszit adott arcomra.
-Szia! Hogy aludtál?
-Jól, végülis a fiammal alaudtam és azzal a lánnyal akit szeretek.
-Harry...
- Gina szeretlek! Miért nem hagyod, hogy szeresselek?! Tudom, híres vagyok és sokak szerint megkaphatok mindent amit akarok, de amit akarok az TE vagy és fiunk! – ekkor hallottam, ahogy Noah sír.
-Most mennem kell, Noah sír! – láttam Harry arcán a szomorúságot – De ígérem erről még beszélünk! – futottam ki a konyhából.
Fura dolog, hogy ő ennyire szeret engem és én is őt, csak gyáva vagyok felvállalni az érzéseim. Nem értem magam...hisz szeretem ezt a kis fürtös perverz mosolyú szexi felsőtestü érzékeny apukát! Azt hiszem adnom kéne neki egy esélyt!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  2. Imádom! A legjobb blog a világon! Nagyon jó rész lett, mellesleg olyan nagyon cuki. Hiperszuper gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm :) Kövi rész egy óra mulva :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!! Kíváncsi vagyok mi lesz a következőben! Siess! Xx RR

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen :) Lányok...elakadtam....gondolkozom, gondolkozom és nem tudok választani a lehetőségek közül, hogy mit is írjak...ha nem is ma, de holnap fent lesz a rész :)

    VálaszTörlés