2013. április 13., szombat

15.RÉSZ:Taylor...



Kifutottam a konyhából egyenes a nappaliba, ugyanis Harry lehozta Noah-t a babaringatóba.Kivettem a kicsinykémet és Harry már meg is jelent egy üvegcse megmelegített tejjel.
-Tessék! – nyújtotta oda az üveget én pedig megetettem Noah-t, aki rögtön etetés után el is aludt majd betettem őt a babaringatóba. Ezután felmentem és átöltöztem. Egy kék farmert és egy zöld pulcsit vettem fel a szokásos Converse cipőmmel, majd lementem a nappaliba. Harry megint nem volt itt. Kisfiamat kezdtem el nézni, ahogy angyalian alszik. Nemsokára Harry is lejött.Arca kicsit komor volt. Leült velem szemben a kanapéra.
-Harry?
-Igen?
-Hallgatlak!
-Az előbbi dolog?
-Igen. – ekkor Harry mellém ült.
-Azt már elmondtam, hogy szeretlek, de életem végéig minden egyes nap elmondom ha kell, csak hogy velem légy és mi így hárman család lehessünk! Csak annyit kérek, hogy  hadd hogy szeresselek, mert tudom te is szeretsz engem és énis szeretlek téged....csak adj egy esélyt! – látszott rajta, hogy nagyon izgul és nem szeretne visszautasítást kapni.
-Na mi lesz már? Megcsókolsz végre?! – mondtam, mire szeme felcsillant.
-Most komolyan?
-Nem, csak viccelek! Persze hogy komolyan! – mondtam. Harry közeledni kezdett arcával, szája alig pár miliméterre volt enyémtől, mikor megszólalt a csengő.
-Ahh, basszus! – mondta Harry ingerülten. – Megyek kinyitom.
*Harry semszöge*
Mikor Gina ajkai majdnem az enyémen voltak épp csengetett valaki.
-Ahh, basszus! – mondtam ingerülten. – Megyek kinyitom.
Mikor kinyitottam az ajtót, egy olyan személy állt ott, akire álmomban nem gondoltam volna, hogy felkeres.
-Szia bébi!
-Taylor! Mi a fészkes fenét keresel itt?! – igen bizony AZA Taylor állt az ajtóban.
-Hozzád jöttem Harry! Hiányzol! – mondta miközben két kezét arcomra tette, de én amilyen gyorsan csak tudtam, leszedtem őket magamról.
-Taylor te engem már réges rég nem érdekelsz!      
-Harry bébi, tudom, hogy hazudsz! – mondta és gyors megcsókolt, amit nem nagyon türtem, újra leszedtem őt magamról, de sajna akkor már Gina ott volt és láthatóan félreértette a helyzetet. Szemei könnyesek lettek, majd visszafutott a nappaliba.
-Taylor, azonnal menj el! Nem vagyok rád kiváncsi!
-Ha te akarod, de nem ez volt az utolsó találkozásunk!
Amint Taylor elment befutottam a nappaliba Gina-hoz.
-Tudhattam volna, hogy nem kéne esélyt adnom neked! – mondta mérgesen, miközben kivette Noah-t a ringatóból és a lépcső felé vette az irányt.
-Kérlek ne menj el! Amit láttál az félreértés volt!  Taylor csak úgy idepofátlankodott azzal a kifogással, hogy hiányzom neki és megcsókolt...ezt láttad, csak azt nem hogy leszedtem őt magamról.
-Aha, persze, én meg hülye vagyok! Tudod, amikor jártatok, akkor se tudott senki semmit, hogy mi megy valójában, dettó így volt akkor is mikor szakítottatok....és számomra úgy tünik, hogy még most is így van! – mondta Gina mérgesen, már fent a szobájában.
-Nem, nem így van! Én téged szeretlek. Te utánnad senkivel nem volt kapcsolatam...főleg nem ÚGY! Csak azért mert te jársz a fejemben! Kérlek higgy nekem!
-Figyelj Harry! Ki kell ürítenem a fejem! Had gondolkozzam! – mondta, miközben levitte Noah-t a földszintre. – Most elmegyünk sétálni Noah-val és lenyugszok! Lesz neked is és nekem is idő arra, hogy eldöntsük mit akarunk!
*Gina szemszöge*
Már vagy 10 perce sétáltunk é snem bántam, hogy kijöttünk. A srácok háza London egyik eldugott környékén van. Épp lassan potyogtak a könnyeim az előbbiek miatt, mikor valaki rámköszönt.
-Hééj Gina! – feltekintettem és Zayn állt velem szemben.
-Szia Zayn! – mondtam és letöröltem a könnyeimet.
-Mi a baj?
-Semmi, minden oké.- montam és dobtam egy erőltetett mosolyt.
-Na jó! Nekem nem kell hazudnod, kivele!
-Taylor...
-Most komolyan? Nem is emlékszem már arra, hogy mikor jártak....És mi van akkor most Taylorral? Az egészet akarom tudni!
-Hát mikor épp Harry megcsókolt volna, akkor valaki csengetett és ő elment kinyitni az ajtót. Mikor 2 perc múlva odamentem, akkor ők ketten smároltak.
-Uh....mindenesetre sajnálom.
-Nem neked kell sajnálni, hanem neki!
-Biztos sajnálja, ami történet, mert ő már réges rég nem szereti azt a nőt! Miatta nem voltak Louis-szal jó kapcsolatban és az a nő még Niall-nak is beszólt, nem is egyszer, arról nem is beszélve hogy minket és a barátnőinket se bírt.
- Akkor nem is voltam olyan hülye, hogy pontosan ugyanezt gondoltam akkoriban arról a nőről.... –mondtam.
-Szereted őt? Mármint Harry-t.
-Igen, azt hiszem. Már egy ideje udvarol...pontosabban már aznap este elkezdte, mikor megérkeztem és Noah-t is szereti!
-Hát akkor meg mire vársz! Bocsáss meg neki! Hisz amúgyse ő csókolta meg Taylor-t, ezt le merem fogadni!
-Oké! – mondtam, majd megöltetm Zayn-t.
-Te aranyos csaj vagy és Harry már megérdemel egy ilyen lányt mint te és te is megérdemled, hogy egy olyan nagyszerü ember legyen melletted mint ő! – mondta Zayn.
-Nos ha nem bánod akkor én mentem is! – mondtam és visszaindultam a házba.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó és elég megható volt ! Hamar a kövit az egyetlen normális blog!!!!

    VálaszTörlés
  2. Eszmèletlenül jó!!*-* Kivancsi vagyok mikor fognak vegre egyutt lenni:)) siess a kovivel!! Xx RR

    VálaszTörlés
  3. Koviit :) Nagyon de nagyon joo ez a blog :)))♥♥

    VálaszTörlés
  4. Új részt mert megőrülök az unalmamba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen türelmetlen valaki:) Melesleg sajnálom, hogy kevés részt tudok csak hozni, csak suli. buszozás, tanulás meg minden, de ígérem, megpróbálok több részt hozni:)

      Törlés
    2. Igen türelmetlen típus vagyok. Semmi baj én kérek bocsánatot. remélem tudok várni

      Törlés