2013. április 21., vasárnap

16.RÉSZ: Békülés, randi, többiek

Hi! Elsősorban szeretném megköszönni a +1100 megjelenítést és a kommenteket, főleg Lili Szécsitől, hogy mennyire türelmetlen :) Szóval itt az új rész, következőt nemtudom mikorra hozom, de remélem jővőhéten. Legyetek jók, olvassátok a blogokat (főleg az enyémet :D) és kommenteljetek légyszi!

A Szerző :)


*Harry szemszöge*

Türelmetlenül ültem a kanapén mikor ajtócsapódásra lettem figyelmes. Gyors felpattantam és siettem az előszobába, ahol Gina épp Noah-t vette karjaiba.
-Gina, kérlek... – arca rezzenéstelen volt, nem árulta el érzéseit. – Szeretlek, kérlek na gondolj Taylor-ra. Nekem csak Te kellesz és a fiunk. – mondtam, ő pedig már a nappaliban volt, ahol betette a fiunkat a ababaringatóba. – Georgina Valley én TÉGED szeretlek! Hallod! – cirkuszoltam, mire ő nyugodtan megfordult és a szemembenézett. Kezeit gyorsan nyakamra tette és megcsókolt. Leírhatatlanul jó érzés volt. Átkarolomtam őt, magamhoz szorítottam. Újra éreztem bőrét az enyémen. Pár perc múlva elváltunk. Gina karjaim között marad, ő karjai a felkaromra csúsztak. Mindketten mosolyogtunk és egymás szemeibe néztünk. A csodás pillanatot Noah gügyögése szakította félbe. Mindketten ránéztünk. Ébren volt, vigyorgott, igaz még nincsenek fogai, kicsi kezeivel lábacskáit akarta elkapni.
-Szeretlek Harry!
-Szeretlek Gina! – mondtam, majd puszit nyomtam arcára. – Ezt a csókot minek vegyem?
-Annak, aminek szeretnéd! – mosolygott.
-Nos, akkor eljönnél velem randizni?
-Hát nem is tudom..... meg kell néznem a naptáram...
-Naaaaa!
-Hát jó!
-Akkor ma este elviszlek vacsorázni.
-Oké, de mi lesz Noah-val?
- A fiúk biztos ráérnek ma este, szóvl áthívom őket, végülis ez az ő házuk is.
-Jólvan. – mondta majd csókot nyomott a számra. – Menj, hívd fel őket!
-Oké. – mondtam és elővettem a telefonom és elvonultam.
-Haló?
-Szia Liam, Harry vagyok.
-Szia! Hogy alakulnak a dolgok Gina-val?
-Épp ez miatt hívlak. Randim van vele ma este és kéne valaki aki vigyáz Noah-ra.
-Oké, ne aggódj, át megyünk Dani-vel és szólok a srácoknak is. Fél 7 körül jó lesz?
-Aha, nagyon szépen köszi. Szia!
-Szia.

*Gina szemszöge*

Negyed 6 volt, mikor véglegesen elkészültem a randira. Egy fekete ruhát, hozzá egy fehér cipőt vettem fel, hajam széteresztve hagytam, sötét szemsminket tettem fel. Lassacskán lementem a lépcsőn. A srácok már mind itt voltak.
-Szia Gina! – köszöntek.
-Sziasztok!Miujság?
-Épp most mondtam el a fiúknak, hogy mi a dolguk. – mondta Harry, majd átkatrolta a derekam.
-Egyébként szia, én vagyok Danielle! – nyújtotta kezét Liam barátnője.
-Szia! Ismerlek, Gina vagyok... őhm Harry....Harry....
-Barátnője! – fejezte be fürtöske a mondatomat.
-Hát még nem konkrétan, de az! – mondtam.
-Én Eleanor vagyok!
-Téged is ismerlek! – mondtam mosolyogva. – Örülök a személyes találkozásnak!
-Mehetünk? – kérdezte Harry.
-Persze. – mondtam, elköszöntünk a többiektől, Noah épp Liam hasán feküdt.
Harry London belvárosába vitt. Ott egy nagyon elegáns étteremben foglalt asztalt. Mikor odaértünk nagyon féltem, hogy fotósok és rajongók lesznek mindenhol, de nagy szerencsénkre nem voltak. Teljes nyugalommal mentünk be az étterembe. A pincér az asztalunkhoz kísért minket. A vacsora nagyon jó hangulatban telt, beszélgettünk a gyerekkorunkról, suliról, Harry mesélt még a koncertekről és a sok hülyeségről amit a fiúkkal kimüveltek.
Már 10 óra körül járt az idő, mikor fizettünk és távoztunk az étteremből. Lassan sétáltunk az autóig, mikor egy rakat fotós vett minket körbe.
-Uh, szuper, már csak ez hiányzott! – mondta Harry.
-Nyugi, átvészeljük!
Harry átkarolt a vállamnál és szó nélkül elsétáltunk az autóig. Beültünk mindketten, majd Harry visszavitt minekt a házhoz.
Bementünk a házba, csendes volt és sötét. Arra gyanakodtunk, hogy mindenki elment aludni és Noah-t is letették aludni....az állításunk be is igazolódott. A szobában láttam, hogy Noah nyugodtan alszik a babaágyban. Átöltöztem pizsamába, lemostam a sminekem. Harry még átjött jóéjtcsókot adni, aztán még 10 percig vitáztunk, mert nem engedtem hogy itt aludjon velem, de végülis ő győzött, szóval megengedtem neki, hogy bebújjon mellém. Harry szorosan átölet, fejem a melkasára hajtottam, éreztem teste melegét. Ő még egy csókot nyomott homlokomra, majd lassan álomba merültem.

4 megjegyzés:

  1. Mint mindig ez is szuper rész lett! És köszi hogy megemlítettél az elején. Már biztos tudod vagy gondolod elég makacs és türelmetlen vagyok. De nagyon köszi az új részt...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!!!!!!! Siess a kövivel!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés