2013. április 1., hétfő

9.RÉSZ: Ájulás



*Harry szemszöge*

Paul már megint elutazott valahova, ugyanis 2 napja nem láttuk és a telefonja is körzeten kívül van. Mi öten újra itt ülünk a stúdióban Ed Sheeran barátunkkal és dalokat írunk....vagyis csak próbálunk írni, mert elég nehéz így ebédtájt, ugyanis Niall éhes, sőt még Louis is. Liam próbálja nyugtatgatni őket, Zayn a mobilja képernyőjén nézegeti magát, az én eszem folyton Gina-n jár még mindig és Ed csak röhög rajtunk, hogy 2010-től semmit nem változtunk.
-Éhes vagyoooook! – hisztizett Niall.
-Énis! És hiányzik Kevin! – folytatta Louis.
-Srcáok, nyuuggi! 10 perc és ebédszünet! – mondta Liam.Az a 10 perc beszélgetéssel telt el, majd mikor kajálni mentünk....vagyis mentünk volna....nyitódott az ajtó és Paul jött be 6 doboz pizzával.
-Sziasztok fiúk! – köszönt.
-Néda ki van itt! Paul! – mondtam tettet meglepettséggel.
-Ah az én megmentőm! – hálálkodott Niall Paulnak, majd elkobzott egy doboz pizzát. Kajálás közben megint Paul hollétéről beszélgettünk.
-Szóval, drága Paul! Hol voltál 2 napon át? – kérdezte Louis.
-Ott ahol ti nem. – mondta Paul nevetve.
-Paul, nagyon szeretünk Téged és mi csak szeretnénk tudni hova járkálsz, mert ha valami turnét szervezel, akkor azt felejtsd el! – mondta Liam.
-Valójában akarjátok tudni, hogy hol voltam?
-Igen! – mondtuk mind egyszerre.
-Biztos? Csak mert tuti, hogy el fogtok ájulni!
-Igen, mond már! – mondták kicsit mérgesen.
-Hát jó! Én tegnap egy nagyon kedves ismerősöm szülésén voltam egy kórházban.
Komoly? – kérdeztem.
-Igen. – mondta Pal, végignéztem a fiúk arcán és mind sápadtak voltak.

*Paul szemszöge*
Ahogy elmondtam a fiúknak, hogy tegnap egy kisbaba születésére vártam, a fiúk mind elsápadtak és Ed kivételével mind elájultak.
-Ed! Hívd a mentőt! – mondtam, ő pedig már elő is  kapta a telefonját a zsebéből.Pár perc mulva itt voltak a doktorok, de hál Istennek a fiukat nem vitték el.
-Fogalmam sincs miért ájultak el a srácok! Hisz ahogy látom, most ettek! – mondta a doki.
-Lehetséges, hogy attól, hogy meglepődetek?
-Hát ha valami ijesztőt mondott, akkor lehetséges.
-Hát elég ijesztő volt! – mondta Niall.
-Mi volt ezen az ijesztő? – kérdeztem.
- A szülés! – mondta Harry.
-Jajj kérlek! – mondtam.
-Hol vagyok, - kérdezte kómásan Zayn – És mi történt.
-A stúdióban vagy és elájultál mikor megtudtad, hogy egy szülésen voltam tegnap. – ahogy ezt kimondtam Zayn megint elájult, Louis ment és segített rajta.10 per múlva a fiúk mind maguknál voltak, kicsit megrázta őket a hír, arra kértek, hogy mondjak többet, de nem mondhattam, megígírtem nekik, hogy június vége felé mindent megtudnak.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Imádom! Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  2. Juuuj *-* Már alig várom imádoom *-* Alig várom kivirni a kovit....kb. nem tudod hogy mikor írod majd a kovit? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, igen...lehet hogy ma este vagy holnap napközben :)
      Melesleg örülök, hogy vannak akik így rendszeresen olvassák a sztorit :)

      Törlés