2013. május 17., péntek

Első két díjam :)

 Köszönöm szépen a díjat Réka Styles-nak! :)

Szabályok: 
1. Megemlítjük, megköszönjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
2. Felsorolunk 4 bloggert, akiknél 100-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma

3. Egy-egy komenttet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról!

Köszönöm a blog 2.Díját  Réka Styles-nak!

Szabályok:

a) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!

b) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!

c) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!

d) 11 embert kell jelölni és linkelni (visszaadni/jelölni nem lehet)

11 dolog magamról!
  1. Imádom a One Directiont
  2. 3 blogot vezetek
  3. Imádok aludni és kajálni (Niall-os beütés xD)
  4. Szeretek blogokat olvasni
  5. Van egy bátyám
  6. A legjobb barátom egy 3 évvel idősebb fiú :)
  7. Imádom a zenét
  8. Szeretem az olasz és kínai kaját
  9. Szeretek írni
  10. Imádom Vasembert
  11. Szeretem az állatokat, főleg a kutyámatt
11 kérdésem!

  1. Hány blogod van? Három
  2. Mióta írsz blogot? Decembertől
  3. Honnan jön az ihelt? Fogalmam sincs :) csak úgy jött
  4. Mi a kedvenc filmed? Gyürűk Ura, Harry Potter filmek, Marvel filmek
  5. Kedvenc városod? London, Los Angeles, San Diego
  6. Kedvenc színed? Mindegy csak ne rózsaszín legyen xD
  7. Kedvenc országod? Magyarország,
  8. Szereted az állatokat? Aha :)
  9. Hogy szoktak becézni a barátaid? Bori, Borcsi
  10. Van tesód? Ha igen fiú vagy lány? Igen, egy bátyám
  11. Szereted a  Little Mix-et? Hát, bírom a lányokat, de a zenéjük nem kifejezetten az én világom :)
Elég hülye vagyok kérdések feltevésében, szóval a kérdések maradnak.
Akiknek továbbadom:

1 megjegyzés:

  1. Hello.Nemrég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik.Imádom a történetet!!<3 És azt szerettem volna kérdezni hogy lesz uj rész? vagy abbahagytad? remélem nem :)

    VálaszTörlés