2013. június 22., szombat

18.rész Piknik

Sziasztok!
A társ szerkesztető vagyok, remélem az én írásaim is tetszeni fognak. Örülnék pár kominak és rendszeres olvasónak. 
Jó olvasást! Réka Styles 

*Gina szemszöge*
Be szálltunk a kocsiba, természetesen mindenki a sajátjába. Harry indította a motort és elindultunk valamerre. Noah nagyon nyugodtan viseli az autóutakat. Imádja neki ez szórakozás.
-Nagyon jól viseli az utat.-jegyzi meg Harry közben pedig mosolyog, le sem véve a szemét az útról.
-Szeret kocsikázni. Emlékszem mikor kicsi volt, egy-két hónapos csak úgy aludt el, ha sétáltattam a baba kocsiban. Azt hitte, hogy autózunk így elaludt. Neki ez szórakozás.-meséltem Harry-nek.
-Igazi Styles baba.-lesz nagyobb  mosolya.
-Miért is?-érdeklődöm.
-Mert én is ezt csináltam két-három hónapos koromig.-mesélte.
-Hasonlít rád.-jegyzem meg. Hazz az egyik kezét a combomra rakja, én rá teszem a kezem az övére. Egy gyors mozdulattal össze kulcsolja őket. Mosolyogva nézem a kezünket, majd a hátul pihenő, nézelődő kis fiúnkat. Boldog vagyok, van egy gyönyörű kisfiam egy olyan embertől akit szeretek, csak a médiától félek.
Lassan megérkeztünk London egyik csendesebb részébe, Harry le parkolt, majd kiszálltunk és a hátsó ülésről ki vettem Jacobot. Hazza ki vette a baba kocsit, amit be tett, kinyitotta és bele tettem Noah-t. Mindenki meg érkezett ki szálltak és el indultunk az ösvényen. A hely valami gyönyörű volt. Egyik kezemmel a baba kocsit toltam, a másikkal pedig Harry kezét fogtam. Minden olyan tökéletes.-a gondolataim megint itt keringtek.
Egy füves területre értünk, a fiúk le terítették a pokrócokat és mindenki helyett foglalt a párja mellett. A baba kocsit a pokrócunk mellé tettük és ki vettem belőle a fiamat. Hazza kipakolta a mi kosarunk tartalmát. Leült szorosan mellém, én úgy helyeztem Noah pici fenekét, hogy félig az én lábamon, félig az apukája lábán üljön.
Harry nagyon boldog, egyszerűen látszik rajta. Megfogta Noah kis kezét és játszani kezdtek. A kis fiam gügyögéssel jelezte, hogy tetszik neki. 
-Aranyosak vagytok együtt.-mondta Liam.
-Kössz.-szólaltunk meg egyszerre. Hogy oldódjon a hangulat Louis vicceket mesélt és még Noah is kacagott, bár szerintem nem is értette, hogy min. Lou és Liam nagyon sokat foglalkoznak Jacobbal.
Most épp Niall kezében van és a többiek körbe állják. Mi Harry-vel össze bújva ülünk és nézzük őket.
Harry szorosan tart maga mellett, fejemet néha el rejtem a nyak hajlatában,néha pedig a vállán pihentetem.
-Köszönöm.-suttogta a fülembe, azon a rekedtes hangján.
-Mit?-ráncoltam össze a homlokom és rá emeltem a tekintetemet.
-Mindent. Azt, hogy meg ajándékoztál egy kis fiúval és azt, hogy te itt vagy nekem.-nézett mélyen a szemembe.
-Harry én is köszönöm, a te részed is benne volt Noah-ban.- álltam a tekintetét.
-Szeretlek Gina.-suttogta szinte a számba.
-Szeretlek Harry.-ejtettem ki a szavakat és már le is csapott ajkaimra. Szenvedélyesen csókolt, mind ketten bele sülyeszttetük az összes érzelmünket.
A csókunknak egy torok köszörülés vetett véget, ajkaink lassan el váltak, majd a hang irányába fordultunk.
Taylor állt előttünk csak azt nem tudjuk, hogy kerül ide. Harry-vel fel álltunk és én egyből Noah-ért mentem, majd vissza álltam szerelmem mellé, aki védelmezően húzott közel magához.
-Jaj, csak nem véget vettettem a családi murinak?-kérdezte nyálasan.
-Mit akarsz itt?-kérdezte feszülten Harry.
-Téged.-mutatott Hazzra. - Nem kellene egy ilyen lotyóval lened.- mutatott rám. kinek képzeli ez magát?
-Ne nevezd így és a szádra neved Ginát.-állt mellém Harry egyből.
-Jaj, ugyan már honnan tudod, hogy ez a vakarcs a te gyereked-e?-kérdezte azon a nyávogós hangján.
-Ne merészelj ilyet mondani a fiamra.-emeltem fel a hangomat, engem még bánthat, el viselem, de a fiamra senki nem mondhatja azt hogy vakarcs.
-Nézd megszólalt a kis kurva.-nyávogott tovább. - Harry hagyd el és legyél velem.- fordult Harry felé.
-Tűnj innen Taylor.- mondta Harry, engem el engedett és Louis-hoz vezényelt. Szorosan zárt minket a karjaiba, mellette pedig El állt.
-Menj innen és hagyd a családomat békén.-szűrte a fogai köz Harry.
-Nem.- mondta határozottan. - Neked nem ez a kis kurva kell és ez a poronty.  Neked én kellek.-ment hozzá közelebb.
-Tévedsz és utoljára mondom el, hogy hagyj engem békén és a családomat is.-üvöltött rá a lányra, aki ettől meg szeppent. Biztos nem számított erre. Fogta magát és mérgesen el ment.
Harry egyből hozzánk jött és szorosan ölelt magához. Én egy kicsit el toltam magamtól, erre egy érdeklődő
fejjel találtam szembe magam.
-Nekem ki kell szellőztetni a fejem.-adtam át neki Jacobot. Sietős léptekkel indultam el az egyik kis ösvényen. Meg kell, hogy emésszem az imént történteket. E közben egy sziklás részre értem, gyönyörű volt. Harry a családjának hívott minket, egyáltalán az is hihetetlen, hogy személyesen is ismerhetem.
Jól tettem, hogy el fogadtam a koncert jegyet és el utaztam a koncertre. Nem bántam meg az éjszakát sem, csak én már régebb óta szeretem Harry-t. Hisz rajongója voltam és vagyok a bandának, kedvencem mindig is Harry volt, most pedig nem tudom el hinni, hogy ha azt mondja szeretlek.  De az bizonyítja, hogy abban az időben, mikor távol voltam tőle, ő nem volt senkivel és amiket Paul mesélt nekem. Hiányzom neki és csak rám gondol, ezek a szavak tartották bennem a lelket. Aztán személyesen is újra találkoztunk, el mondta, hogy szeret amit először nehezen akartam el hinni. Rá jöttem, hogy tényleg mélyen érez irántam, ahogy most is megvédet és a családjának hívott minket. A szem mindent el árul ahogy a kisfiunkat nézi és ahogy rám néz.
Gondolataimból két kéz zökkentett ki, amik a derekam körül fonódtak össze. Azonnal fel ismertem, fejét a vállamra tette.
-Jól vagy?-suttogta a fülembe.
-Igen.-remegett meg a hangom és az egyik kezemet, a kezére helyeztem és össze kulcsoltam őket.
-Nem volt valami meg győző.-fordított magával szembe, így egymás szemébe tudtunk nézni.
-Harry jól vagyok.-simítottam meg a szabad kezemmel az arcát.
-Nem vagy jól.-fogta meg az arcán levő kezemet. - Téged felkavart az amit Taylor mondott. De nem kell rá hallgatnod, csak el kell engedned a füled mellett. Tudom, hogy rosszul esik, de ne hallgass rá, ne vedd magadra.   Én szeretlek és a fiunkat is. -ölelt magához. Görcsösen szorítottam meg az ingét és egy pár könny cseppnek utat engedtem.
-Én nem akarom ezt Harry.- fúrtam fejemet a mellkasába. - Nem akarom a mediát, a figyelmet, de lesz, mert te vagy a híres Harry Styles. - fúrtam még jobban a mellkasába a fejem. A hátamat kezdte simogatni, miközben dúdolni kezdet.
-Mindent meg fogunk oldani.-suttogta a fülembe.
-Haza akarok menni, apuka.-nevettem el a végét.
-Gyere menjünk vissza Noah-ért.-kulcsolta össze az ujjainkat.
Vissza mentünk és össze pakoltuk a cucunkat. El köszöntünk a többiektől, majd beszálltunk a kocsiba és hazáig meg sem álltunk. Közben Noah el aludt, be tettem őt a földszinti kiságyba és Harryvel össze bújva a kanapén kezdtünk filmet nézni, de a film közepén a szemem kezdet le csukódni.
Fontos dolgokra jöttem rá a mai nap. Szeretem Harry-t és ott van az otthonom, ahol neki. Ez után a gondolat után vártam az álom manókat, amik hamar meg is érkeztek.

8 megjegyzés:

  1. Jólvan...leköröztél engem xD nagyoooon tetszik, csak az igekötös igékkel vigyázz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet és vigyázni fogok! :)

      Törlés
  2. Imádom ezt a történetet...:) Érdekes és ha elkezdem olvasni azon kapom magam ,hogy hopp....vége....várnom kell a következőre...
    Nagyon várom a következő részt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük és örülünk, hogy tetszik, igyekszünk a következő résszel! :)

      Törlés