2013. július 12., péntek

19.RÉSZ: Előkészületek :)



*Harry szemszöge*

Reggel pontosan 6-kor ébredtem, nem tudom, hogy sikerült ezt összehoznom, de felébredtem. Mellettem Gina feküdt, aranyos aludt még. Megpróbáltam felkelni mellőle úgy, hogy ne ébresszem fel és sikerült. Gyors kerestem papírt és tollat, majd írtam neki egy kis üzenetet, amit a kisasztalra tettem, hogyha felébred, rögtön észrevegye. A babaágyhoz mentem, alhol Noah már ébren volt, amikor megláttam őt, nagy mosoly termett az arcomon, ő is rögtön rámnézett és vigyorgott. Kivettem őt a babaágyból, a és a vállamra tettem kicsi fejét, a testét pedig kezemben tartottam, majd kimentem a konyhába, hogy tejet melegítsek neki és megetessem.Miután kész voltunk, felvittem Noah-t az emeletre és felöltöztettem őt, majd én is felöltöztem. Mikor kész voltam lementem a nappaliba, persze Noah-val a kezemben és megnéztük a mamit, aki még mindig angyalian aludt. Ezután kint Noah-t betettem a babaülésre, majd én beültem a volán mögé, és bekocsikáztunk a belvárosba....hmm belvárosba....a London egyik templomjához mentem. Kedd reggel van....egy ismerősöm szerint a pap kedd reggel ilyen korán...fél 8-kor már itt szokott lenni, szóval bementem a templomba, kezemben a kisfiammal. Az épületben hüvös volt...épp annyira amennyire kellett. Sőtét is volt egy picit, de a templon ablakain szürödött be fény. Senki nem volt ott rajtunk kívül. Járkáltam egy picit, de aztán megjelent az atya. Elmondtam neki Ginával való egész történetem és ő megértette, majd elmondtam azt is hogy szeretnénk megkersztelni a kisfiunkat, ő pedig azt mondta, hogy akár már pénteken meg is keresztelhetjük Noah-t, szóval lei s beszéltem a dolgokat. Pénteken fél 10-kor keresztelő. Ezután újra ki az autóhoz, szokásos bababeültetési program, aztán elmentem a starbucksba, vetteme egy  jó kávét és egy meleg kakaót Noah-nak, ne meg valami friss harapnivalót, majd beültem az autóba, a kávét és a croissantokat a másik ülésre. Nemsokár újra otthon voltunk.

*Gina szemszöge*

Egyedül ébredtem, a kanapén fekve, betakarva. A szemem előtt rögtön egy cetli volt az asztalon „Ginának“ címezve....ez gondolom én vagyok xD. Elvettem majd kinyitottam és elolvastam: „Jó reggelt Szerelmem! Elmentem a városba elintézni a keresztelőt, vittem magammal a fiunakat is. Sietünk haza! Szeretlek! XOXO Harry <3“
Nem aggódtam, tudtam, hogy a kisfiam jó kezekben van. Alig, hogy felébredtem, már hallottam a kulcszörgést és kifutottam az előszobába. Igen, Harry jött meg a kisfiunkkal az egyik kezében, a másikban pedig kávé és meg egy zacsi.
-Sziasztok Harryk! – köszöntem nevetve, majd elvettem a kisfiamat az apukája kezéből, miközben ő csak a kicsi ujját a szájába tette és nagy zöld szemeivel nézelődött.
-Szia szerelmem! Elintéztem a keresztelőt! Pénteken lesz fél 10-től.Mit szólsz?
-Tetszik és köszönöm, hogy elintézted! – mondtam miközben a konyhába mentünk. Én leültem a székre, Noah-t pedig az ölembeültettem és megfogtam két picik kezét, ő pedig szorította az ujjamat, Harry pedig kutakodott ott valamit a pulton, majd megfordult és mint egy kis konyhatündér, elénk varázsolta a reggelit. Friss croissant volt, kávé a Starbucks-ból kettönknek és cumisüvegbe kakaó a kicsi baba Harry-nek. Jó volt látni, mennyire igyekszik jó apuka lenni. Leült hozzánk és elkezdtünk reggelizni.
-Kicsim, szeretnék a keresztelő után fogadást tartani és meg szeretném ismerni az apósomat és az anyósomat!  -Erre felkaptama  fejem. Már mióta itt vagyok, a szüleim meg semmit nem tudnak rólam.
-O-oké. Az fogadást intézed te vagy én?
-Együtt! Ma kedd van. Én szólok a családomnak, hogy jöjjenek el, ők még nem tudnak a kisfiamról, de ha szólok nekik, akkor már holnap itt vannak és akkor esetleg nem is kellek én, hanem ők is segíthetnek a megszervezésben.
-Oké. Én írok e-mail-t a szüleimnek és Nikinek, a keresztanyának. Akkor mind a négyen keresztapák lesznek a srácok?
-Igen, és még Gemma lesz a második keresztanya, ha nem gond.
-Persze, hogy nem.
Miután megreggeliztünk Noah megint elaludt, kimerítette őt a nagy utazás az apucival. Harry felhívta a szüleit és a testvérét, megmondta nekik, hogy van egy kisfia és hogy mindent elmond nekik, amint ideértek Londonba. Én írtam e-mailt a szüleimnek és Niki-nek, hogy pakoljanak és jöjjenek, mivel Noah meg lesz keresztelve pénteken. Azt mondták szerdára itt lesznek, Harry családja pedig már holnap itt lesz.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett várom a kövit. Eggyet viszont Nem értettem; kakaót? Egy ilyen kicsi babának még Nem lehet adni :/
    Ezt eltekintve, jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó*-* remélem sietsz:))
    xXx

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, már nagyon vártam az új részt. :D

    VálaszTörlés