2013. július 30., kedd

20.RÉSZ: Az egész család!



Sziasztok! 20. rész itt van! Kijött! Megírtam! Volt vele sok gond, de ezt hagyjuk! Olvassátok egészséggel!
Csók

Bori :)
Igen aláírom névvel :D

*Gina szemszöge*
 
Csütörtök van, eltelt két nap. Ma jönnek meg a szüleim és Harry-é is. Egész nap igyekeztünk mindent lakhatóvá tenni, ha egyszer itt alszik mindenki. Harry-vel megfőztünk, még van fél óra és kb mindenki itt lesz. Noah épp a kedvenc plüss nyuszijával játszik mi pedig megterítettük az asztalt, mikor épp csöngettek.
-Szerintem ez az anyukád és a nővéred lesznek. – szóltam Harry-nek.
-Megyek ki is nyitom, de viszem magammal a kicsi fiamat. – mondta és már el is tünt, majd visszajött. – Gyere te is. A terítés már kész van.
Lassan odamentem hozzá, ő a kezebeadta Noah-t és elsétáltunk az ajtóhoz, majd ő kinyitotta azt.
-Sziasztok! – köszönt Harry.
-Szia Fiam! – ölelte meg őt Anne.
-Szia öcsi! – köszönt Gemma és ő is megölelte Harry-t.
-Hello Gemma! Gyertek beljebb!
Be is jöttek majd csodálkozva néztek rám és Noah-ra.
-Anya, Gemma, ő itt a kisfiam és az édesanyja, aki egyben a barátnőm. – mondta büszkén és közben átkarolt minket. Anne és Gemma elég érdekesen néztek ránk.
-Óh, erről nem beszéltél a telefonban. – mondta Anne.
-Mert meglepetésnek szántam. – Fél perc néma csend.
-Na akkor had lássam a kisunokámat! Hogy hívnak picinyem? – ezzel Anne odajött hozzám és „elkérte“ a kicsi Noah-t a kezemből.
- Harry Jacob Noah Valley Styles.
-Anya, mostmár nagymama vagy! – kuncogott Harry az orra alatt, erre Anne arca elkomolyodott.
-Fiam, beszélhetnénk négyszemközt? Már rég beszéltünk úgy, mint anya és fia. – közben átadta Noah-t Gemmának.
-Persze!– Ezzel felmentek az emeletre.
-Nos...Gina vagyok. – illedelmesen kezetnyujtottam Gemmának.
-Gemma vagyok, de ezt már tudod. – mondta kedvesen, mosolyogva és elfogadta a kéznyujtátást.
- Gyere, üljünk le! Kérsz valamit?
-Köszi nem. Ugyis mindjárt vacsoraidő van. – mondta kedvesen, mire beértünk a nappaliba és leültünk.
-Szóval ti ketten Harryvel mikor jöttetek össze?
-Mi...őhm, izé....mi kb egy évvel ez előtt ismerkedtünk össze az egyik koncertjükön. Noah....Noah pedig az aznapesti kalandból született. De én nagyon szeretem Harry-t és...
Folytattm volna, de Gemma közbevágott.
-Oké. Hiszek neked. – mosolygott közben.
-Mégis hogyan?
-Pár hónapja Harry felhívott és egy lányról mesélt, akit nem tud elfelejteni. Te voltál az. Az öcsém pedig szeret téged. Azt mondta, meg szeretne téged találni újra....meg is talált.
-Inkább én találtam meg őt...vagyis Paul hozott ide, mert szerinte Harry-nek joga van megtudni, hogy van egy fia és én is így láttam normálisnak.
-Ennek örülök. Más fiatal lány elvetette volna, te nem tetted.
-Nem is akartam volna és nem is tehettem volna, mert orvosira járok.
-Óha! És akkor te egész évben úgy tanultál, hogy babát vártál közben?
-Igen...sokan bántottak is miatta.
-Mégis kihordtad a babát és meg is tartottad!
Beszélgettünk volna még tovább, de akkor csengettek.
Futottam kinyitni az ajtót, Gemma jött velem, Noah-val a kezében és Harry és Anne is jött le a lépcsőn.
-Anya, apa, Niki!Sziasztok! – köszöntem és megöleltem a rég látott családomat.
Ezután mindenki mindenkinek bemutatkozott, majd jött a vacsora, ahol Harry-vel mindent elmeséltünk, példálul olyat, hogy 4 keresztapa lesz és 2 keresztanya. Mikor Gemma megtudta, hogy ő az egyik, nagyon megörült. Anne mintha zaklatott lenne egész idő alatt, lehet, kicsit nehezen viseli, hogy van egy unokája.
Vacsora után Anne és Harry ottmaradtak leszedni a terítéket, mi pedig átmentünk a nappaliba.Noah épp anya kezében volt és gügyögött.
Gemma és Niki láthatóan jól kijönnek egymással, tisztára mint két keresztanyuka. Én gondoltam megnézem mit csinál ilyen sokáig Anne és Harry, szóval kimentem a konyhába, de sajnos olyan dolog fogadott aminek nem örültem.

*Harry szemszöge*

Mikor anyáék megjöttek, tejesen furán néztek Ginára és Noahra...tudtam, hogy anya-fia beszélgetés fog rám várni. Anya meg is szólalt.
-Fiam, elmehetnénk beszélgetni...már rég beszéltünk mint anya és fia.
-Persze. – válaszoltam, majd anyával felmentünk az emeletre, be a szobámba.
-Mondjad anya.
-Fiam ez most komoly vagy csak valami vicc?
-Anya ez komoly, van egy fiam! – mondtam teljes komoly hangnemben.
-És ez a lány a párod? – kérdezte tőlem kicsit durvábban.
-Igen anya és szeretem őt.
-És ő téged?
 -Szeret.
-És a baba kitől van?
-Tőle.
 -De a te fiad?
 -Igen, az én fiam, az én vérem...az én munkám!
-Oké, de nem értem....mégis hogy lehet gyereketek ilyen korán?
-Khm...Noah a mi egyéjszakás kalandunkból született.
-Tessék?! – kiabált velem.
-Igen, anya jól hallottad! De tudod mit? Nem szégyellem! Beleszerettem Ginába! Szült nekem egy kisfiút és amíg babát várt orvosira járt! Más elvetette volna, ő nem tette!
 -Szóval szereted őt? –az arca meglágyult.
-Igen szeretem.
-De nem hiszem, hogy ő is úgy szeretne téged, mint ahogy te őt...Mivan ha csak a gyerek miatt van veled? Hogy elmondhassa, hogy ő szült neked gyereket és hogy gazdagságban éljen veled?
-De...- Folytattam volna, de ekkor csengettek – Gyere menjünk le!
-De ezt a beszélgetést még nem fejeztük be!
Gyors lementünk az előtérbe, épp Gina nyitotta ki az ajtót. Megjöttek a szülei és a barátnője. Izgultam, meg szeretnék felelni a szüleinek, hisz megértem én ha egy apa se akarja, hogy a lánya ilyen emberrel legyen mint én...pimasz vagyok, sok nőügyem volt meg botrány, de ezek után megpróbálok ezen változtatni. Az apja kezetadott nekem és mosolygott.
Mindenki megismerkedett mindenkivel és leültünk vacsorázni. Gina és én boldogan meséltünk a fiunkról és a holnapi keresztelőről.
Vacsora után anya ragaszkodott hozzá, hogy ő és én szedjük le a terítéket és mosogassunk el, a többiek addig a nappaliban voltak.
-Fiam...
-Anya, ha arról akarsz beszélni, hogy Gina nem szeret, akkor már be is fejezheted...
-Fiam, hogy beszélsz?
-Bocsáss meg, de én szeretem őt. Ez ellen senki és semmi nem tehet semmit. Még te se!
-De mi van akkor ha a csak a gyerek miatt van veled? És ha a nyakadon akarja hagyni?
-Ilyet soha se tenne! Szeret engem!
-De ti nem lehettek szerelmesek egymásba, hisz a gyerek csak egy kalandból született!
Ahogy anyám ezt kimondta, Gina belépett a konyhába.      

*Gina szemszöge*

-Bocsáss meg, de én szeretem őt. Ez ellen senki és semmi nem tehet semmit. Még te se!
-De mi van akkor ha a csak a gyerek miatt van veled? És ha a nyakadon akarja hagyni?
-Ilyet soha se tenne! Szeret engem!
-De ti nem lehettek szerelmesek egymásba, hisz a gyerek csak egy kalandból született!
Hallgatóztam, de itt mostmár én is megelégeltem a dolgot és bementem! Anne és Harry ledöbbenve néztek rám.
-Igen, lehet hogy a kisfiunk csak egy részeg kalandból született, de szerelmesek lettünk egymásba. Még mai napig emlékszem, mit írt nekem másnap Harry. „Gina!Jó volt az este, szeretnék még veled találkozni! Szeretlek! Harry“ .  Soha nem felejtem el. Kihordtam a babát, megszültem, annak ellenére, hogy az egyetemen sokan bántottak miatta. Nem érdekeltek, csak végre a karjaimban akartam tudni a kisfiamat. Majd Paul idehozott minket. Mikor Harry meglátott minket, a szemei csak úgy csillogtak. Az első naptól kezdve ő a világ legjobb apukája. Szeretem őt! Nem érdekel, hogy maga mit fog mondani én szeretem őt és csak akkor fogom elhagyni, ha ő kéri.
Mindketten ledöbbenve néztek rám. Anne szeme könnyes volt, Harryé dettó.
-Így már mindjárt más a helyzet. – mondta szipogva Anne. – Na mire vártok, bújjatok már egy kicsit össze. – Erre Harry és én egymásra néztünk és ő odajött hozzám és szorosan megölelt majd megcsókolt és a fülembesugta:
-Lány még nem vallot nekem szerelmet...legfőképp nem az anyukám előtt. Szeretlek.
Ezután kimentünk a nappaliba és beszélgettünk és játszottunk kicsi Harry babával, majd mikor már késöre járt, akkor mindenki elment aludni, ugyanis holnap lesz a pirosbetüs nap.

15 megjegyzés:

  1. Köviiit♥♥ nagyon jó lett ♥

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó lett:) Hamar köviit:)

    VálaszTörlés
  3. Óóh, korán reggel arra kelni, hogy új rész van, felbecsülhetetlen. És a rész is csodálatos :3 várom a következőt, Borikám :*

    VálaszTörlés
  4. Kri <3 Hajnali 3-kor aludni menni, másnap 6-kor kelni fogorvos miatt, de este látni a kommenteket, na az felbecsülhetetlen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD A pillanat, amikor Radlert ihatsz, elmondhatatlan :DD ♥

      Törlés
  5. Baromi jó rész!!:) Csak így tovább! Remélem minnél előbb lesz rész:)

    VálaszTörlés
  6. Van egy kis meglepim a számodra:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html a 5. díjnál van a blogod címe:)

    VálaszTörlés
  7. mikor hozod a kövit?? mert ugye folytatod??:oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen folytatom, most szünetben esedékes az uj rész :)

      Törlés
  8. Lécci folytasd nagyon tetszik!!! :)

    VálaszTörlés